Розуміючи виклики та тренди у цифровізації суспільства, в рамках роботи STEM-центру ТНПУ та задля розробки інноваційних силабусів курсів, що входять до підготовки майбутніх спеціалістів, зокрема за спеціальністю «Інженерія ігрових проєктів», 14 січня 2021 року доцент кафедри інформатики та методики її навчання Барна.О.В. брала участь у роботі міжнародного STEAM-семінару, який організовувався компанією MarshallCavendishEducation (Сингапур)«AV/VR in digital education programs».
Варто зазначити, що технології доповненої та віртуальної реальності поступово проникають у різні сфери цифрового світу. Особливого значення вони набувають в освіті. Адже здобувачі освіти з використанням цих технологій здатні проектувати цифрову інформацію (зображення, відео, текст, графіку) поза екранами пристроїв та об’єднувати віртуальні об’єкти з реальним середовищем або штучно створений 3D світом.
Теоретичний блок семінару
Майстер-клас зі створення проєкту доповненої реальності
Презентація Силабусу курсу AV/VR
На базі STEM-центру ТНПУ проводяться майстер-класи для учнів та студентів з використанням готових додатків AV/VR. Тепер викладачі та студенти ставлять перед собою амбітні плани самим розробляти такі додатки та впроваджувати їх в освіту України.
Майстер-клас для учнів м. Тернополя з використанням додатків AR